Ännu än fråga ;D

Postat av: Linnea

1. Är ni seriösa eller inte seriösa?
2. Vad har ni för favoritdjur?


Bloggarna svarar: Hejsan Linnea! Vad kul att du hittat hit, hoppas att du fortsätter läsa bloggen. På första frågan svarar vi: SJÄLVKLART! Varför skulle vi inte vara det? Hoppas du är nöjd med det svaret. Favoritdjuren oss emellan är olika. Men självklart ska du få svaret på vad alla gillar:
Felicia: Vädurskaniner (Hade flera stycken förut)
Magdalena: Delfiner (Har alltid gillat dem, sen barnsben!!!!!!!!!!)
Nike: Marsvin (Ordnade marsvinstävlingar)
Emmy: Koalor (Har tapetserat sitt rum med bilder på de små liven)
En stor, varm, mjuk och skön kram sänder vi till dig Linnea.

Fortsätt fråga, vi är öppna!
Kramis i vinterslasket!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack :D:D Vad schysst att svara.
Kramis till er med tjejer

2007-12-03 @ 19:36:35
Postat av: Frida & Fabulous

Kul grej!

2007-12-03 @ 20:12:17
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Småkåt oskuld. a.k.a. Stina

Hej! Jag skulle vilja fråga om en sak, och tacka er för en trevlig och givande blogg.

Jag är oskuld och skulle gärna vilja ha sex med min pojkvän, men varje gång vi försöker så blir jag så våt att det börjar rinna, nästan som kiss. Är jag normal? Detta är väldigt pinsamt, men jag vet inte var annars jag ska vända mig. Snälla svara...

2007-12-03 @ 20:23:41
Postat av: Ankii

Haha dr. Phillies!

2007-12-03 @ 21:19:47
Postat av: Lena Nilsson

Hej tjejer!
Har ni några tips på bra vinterjackor i höstmörkret? Skulle verkligen behöva en mysig jacka som värmer mig när jag tar långpromenader med min dalmatin! Ni verkar vara bra på tips, rolig idé att ha en blogg fylld av bra tips! Hae testat äggmackan, superb!
Det skulle vara kul om ni kunde posta ett av min tips! Ett av mina kanonrecept, mina barnbarn älskar det:
Köttfärsdoppade vaniljrån
Ingredienser:
Vanlijrån
Köttfärsspad
En god aptit!
Tillagning:'
Ta ett rån och doppa det i köttfärsspadet som blir över när man gör köttfärssås. ( Från ett tex-mex tema, fråga om ni kan få det som blir över i skolan tjejer!)
BON APETIT!
Fortsätt blogga, kul om ni svarar på min fråga!
Kram/ Lena

2007-12-04 @ 00:23:32
Postat av: Anonym

stina, vi har svarat!

2007-12-04 @ 10:13:44
URL: http://kglife.blogg.se
Postat av: Anonym

Anki: Ja, vi vill hjälpa så många människor som möjligt.

2007-12-04 @ 10:14:17
URL: http://kglife.blogg.se
Postat av: Anonym

lena: kolla nyaste inlägget

2007-12-04 @ 10:19:58
URL: http://kglife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0