Föörlåt!

Hejsan alla läsare!

Vi har fått flera mejl där ni skriver att vi ska blogga mer...
Vi är verkligen ledsna att bloggen har hamnat lite bakgrunden på senaste tiden.
Vi gör ju detta för er! För att ni ska må bra! Det känns då viktigt för oss att inte bara skriva för att skriva. Vi vill uttrycka riktiga, ärliga känslor.

Ni är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi finns alltid här för er! Oavsett vad, även fast vi bara känner er genom datorn vet vi vilka underbara personligheter ni har.. Vi älskar er för dem ni är, inte dem ni låtsas att vara. Vi kommer alltid att finnas och stötta er.
Vi är som ying och yang, vi kompletterar varandra..



Love ya all!


Ps. Vi har frågestund i matsalen på måndag! Ds.


Kommentarer
Postat av: Hans

Jag skulle gärna komma på era frågestunder, men vart är dom någonstans? :/

2007-12-14 @ 12:55:43
Postat av: Lara

Svar: hahaha hej tjejeer=) det är underbart i kista men jag saknar er faktiskt! Ja jag ska absolut komma och hälsa på =) hahah visste inte att de här var eran blogg trodde det var ngra psykon :D Men nu förstod jag att det bara var nii (A)

Pussseen

2007-12-15 @ 00:08:21
URL: http://llara.blogg.se
Postat av: Yngve

Härligt tjejer fortsätt att blogga med sådan etusiasm som ni gör!

Är det ok att komma på frågestunden för någon som inte är kg elev?

2007-12-16 @ 20:21:49
Postat av: sp2b

seriöst ni ni är jobbiga.fula,tråkiga och fjortisar

2008-01-03 @ 23:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0