Låt inte vintermörkret ta er !

Hejsan på er i vintermörkret!  Hoppas att ni haft en trevlig dag, trots att vädret inte varit de allra bästa kanske men vi tänker i positiv anda och rekommenderar er att också göra det. :) Det är ju trots allt bara vädret, eller hur ?!
Ni får inte låta vintermörkret ta er, det är en period men vi vet att ni är starkare än att låta er dras ner med detta mörker. Vi får höja stämningen på KG alla tillsammans, så att det blir ännu mysigare och så att alla inte tänker så mycket på detta mörker. Kom igen, vi kan tillsammans !

Vi har hört rykten på skolan att det sprids en dålig stämmning på skolan, där alla är trötta och irreterade.
Vad är det ?! Vi får ju inte låta vintermörkret påverka oss så mycket så att det kan komma att förstå våran härliga stämning som vi kan skapa tillsammans istället. Tillsammans kan vi bekämpa detta, eller vad säger ni ?!

Hoppas att ni nu fått lite pep-talk och känner er lite ljusare där inne, så att ni kan möta en kanske mörk morgondag med ett inre solsken. Vi hörs och ses i nästa inlägg.

PS. Kommentera gärna våran senast upplagda film , visst är det härligt att se en annan del av världen ? :)

Kommentarer
Postat av: C.J Ohly

Hej! jag skulle bara vilja säga att ni verkar ta erat bloggande lite för seriöst! Allvarligt flickor, hur många tror ni egentligen läser den? Och vad i helvete är KG? Sluta vara så väldigt possitiva ni får mig att tänka på en gammal lärare till mig somm hette Margareta, och när jag gör det tänker jag alltid på gammal ost! Snälla kan ni inte vinkla era blogginlägg från två synvinklar. Alla kanske inte tycker att det är roligt med mörker, vi är inga jävla emos!

2007-12-05 @ 20:17:11
Postat av: Ankii

Ingen tvingar dig att läsa den, eller hur?

2007-12-06 @ 07:31:35
Postat av: Ankii

haha, jag är rädd för vintermörkret :(

2007-12-06 @ 07:32:07
Postat av: Rikard

Ååh den här bloggen är så himla söt! Kör hårt tjejer :)

2007-12-06 @ 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0