Mer frågestund

Det rullar in frågor till vår blogg. Vi kommer inom en snar framtid lägga dem i en egen kategori. Det blir nästa framtisprojekt.

Men här är ennu ett tips / fråga från en läsare :D

Postat av: Lena Nilsson

Hej tjejer!
Har ni några tips på bra vinterjackor i höstmörkret? Skulle verkligen behöva en mysig jacka som värmer mig när jag tar långpromenader med min dalmatin! Ni verkar vara bra på tips, rolig idé att ha en blogg fylld av bra tips! Hae testat äggmackan, superb!
Det skulle vara kul om ni kunde posta ett av min tips! Ett av mina kanonrecept, mina barnbarn älskar det:
Köttfärsdoppade vaniljrån
Ingredienser:
Vanlijrån
Köttfärsspad
En god aptit!
Tillagning:'
Ta ett rån och doppa det i köttfärsspadet som blir över när man gör köttfärssås. ( Från ett tex-mex tema, fråga om ni kan få det som blir över i skolan tjejer!)
BON APETIT!
Fortsätt blogga, kul om ni svarar på min fråga!
Kram/ Lena

2007-dec-04 @ 00:23

Storbloggarna svarar: Hejsan Lena! Vad härligt att du gillar vår blogg. Det gläder oss. Som vi sagt innan: vi vill förändra världen och vi tror att vår blogg kommer hjälpa människor.

Ja du vinterjackor, alltid det jobbiga dilemmat som kommer på vintern...
Vi tycker att du ska satsa på en riktigt tjock och varm jacka. Det lönar sig inte att vara snygg i en tunn jacka. Då är det bättre att vara varm och lite ful i en annan. Det är viktigt att kroppen blir varm, så du inte blir förkyld.
Att vara förkyld är aldrig roligt och det kan leda till andra farliga sjukdomar och de vill vi inte att någon ska drabbas av!!
Men satsa på en tjock, dunjacka det är vårt tips!
Hoppas du är nöjd!
Vintriga, härliga kramar från oss här på kgbloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0