SKA VI TA BORT FRÅGESTUNDEN??????

Postat av: Småkåt oskuld. a.k.a. Stina

Hej! Jag skulle vilja fråga om en sak, och tacka er för en trevlig och givande blogg.

Jag är oskuld och skulle gärna vilja ha sex med min pojkvän, men varje gång vi försöker så blir jag så våt att det börjar rinna, nästan som kiss. Är jag normal? Detta är väldigt pinsamt, men jag vet inte var annars jag ska vända mig. Snälla svara...

2007-dec-03 @ 20:23


Bloggarna svarar: Hejsan Stina! Vad vi förstår är du oseriös och vi tog precis upp att vi inte gillar oseriösa människor. Visst, vi är öppna för ala frågor, men det känns inte kul när du "leker" med oss.
Vi gör det för ER skull!!!!! Vi vill att NI ska må bra!!!!!!!!
Men jag råder dig till att gå till ungdomsmottagningen där du bor. Där svarar de på alla möjliga frågor.
Men vi här på bloggen tror att du är normal, alla blir olika våta. Men om du känner dig osäker, vänd dig till ungdomsmottagningen.


En härlig, mjuk kram till dig Stina!

Kommentarer
Postat av: marita hägglöv

slopa inte våran FRÅGESTUND.. jag har varit på varenda möte och vi har haft så jävla( ursäka min franska) kul. De här tjejerna är mitt liv. Den där Stina förstår inte att dessa tjejer verkligen påverkar liv och glädje.. De ger en en extra touch i vintermörkret, fy fan för oseriösa läsare..

tack för att ni tog er tid för min åsikt
Mvh: Marita

2007-12-11 @ 10:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0