FETTISTISDAG - SEMLEDAGEN

Hej på er kära läsare !

Vi på KG-Bloggen vill gärna uppmana till en nyttig kost, men vi tycker också att man måste få unna sig ibland med någonting extra smaskigt :)
Idag var en sådan dag, fettistisdagen. En av de mest smaskigaste dagarna på hela året, MUMS säger vi på KG - Bloggen !

Och självklart är KG också med och firar semledagen, idag kunde man köpa semlor i cafeterian och vi passade verkligen på att frossa lite i de goda bakelserna. Det är ju inte varje dag det är sådan fest :)

Nu hoppas vi på KG-Bloggen att ni läsare också fått ätit en riktigt god semla idag, annars kanske ni kan hitta en lika god imorgon.  Ha en fortsatt trevlig Fettistisdag så hörs vi imorgon eller om ni har tur hihi lite senare ikväll ..

Varma hälsningar från oss på KG-Bloggen image4

Kommentarer
Postat av: MP1C

Smaskigt ! Och jag har inte hunnit äta någon än idag .. :( får väll se om något kondis har uppe imorgon så jag får mig en smakbit :)
tack för det så aptitliga inlägget
:)

2008-02-05 @ 20:51:10
Postat av: Ankii

Jag åt en silikon semla igår ^^

2008-02-06 @ 18:08:35
URL: http://annikasydow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0