Premiär för KGlife- Bloggen grupp på Facebook!

Hej kära läsare !

Nu är det premiär för KGlife bloggen att ha en egen grupp på den populära sidan facebook.
KG-Life Bloggen heter gruppen, så är ni medlemmar på Facebook gå in (http://www.facebook.com/) och bli medlem i gruppen ! Stöd KGlife - Bloggen på Facebook !
 
Varma hälsningar från oss på KG-bloggen !

Här är ett litet inlägg som Marcus skrev på wallen i gruppen, han tog "bloggens oskuld "

Jag tog bloggens oskuld.

Idag var en seg dag för kgym, som inte fick se mitt söta ansikte förrän typ halv 11 för jag försov mig, skulle dit halv 9.Skolan var i dess vanliga gråa skick när jag kom dit, och alla verkade befinna sig på plats, alla som betyder något vill säga. Efter lunch gick jag upp till 7an (sofforna) och sippade lite rosévin med mina kära kgym vänner. Vi tittade på filmer på youtube och hade en helt vanlig värdelös dag fram till 15.00 ungefär. Därefter har jag ingen information vad som hände på skolan och jag hade bara koll på 7an ;D någon som har något att tillägga?

Kommentarer
Postat av: nian

fett grym kg låter ska absolut söka dit nu !! :)

2008-02-14 @ 21:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0