Ledsna kära läsare!

Vi är väldigt ledsna kära läsare, men på KG är det just nu väldigt mycket att göra som gör att vi inte får så mycke tid som vi önskar till bloggen. Detta är vi väldigt ledsna över, vi saknar er läsare !
Men vi lovar er att försöka komma med nya upplägg så ofta vi kan i allafall, för vi vill inte att ni läsare ska bli besvikna på oss. Ni får som vanligt gärna skriva in idéer om saker ni vill skriva om, har någon av er en egen blogg får ni gärna höra av er till oss så kan ni skriva ett gästinlägg på KG-Bloggen det tycker vi skulle vara väldigt roligt.

http://findingnoemi.blogg.se/ - Noemi, om du fortfarande är intresserad av att skriva ett gästinlägg så shoot !
Hör av dig till oss när du är klar, så kan vi publicera ditt inlägg. Ska bli väldigt spännande att se vad du kokat ihop för någonting.
Ni andra är varmt välkomna att skicka era idéer!

Hoppas ni får en trevlig helg kära läsare, och så får vi hoppas att vi får se lite av vårsolen i helgen också!  :)
Lite kalla men stora kramar från oss på KG-Bloggen


image13


Kommentarer
Postat av: Noémi

kan höra av mig efter min operation när jag itne har så mycket för mig ;)

pussen på er hoppas ni mår bäst, förrutom att det är filosofi prov idag ;)

Och Happy St. Patrick's Day! ;)

2008-03-17 @ 07:09:26
URL: http://findingnoemi.blogg.se/
Postat av: anonym

Riktigt gulligt inlägg , allvarligt :)

2008-03-19 @ 14:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0